ceipvendadarabi@educaib.eu

APIMA CEIP VÉNDA D'ARABÍ

Quota socis

Reserva de llibres

Para reserva de libros entre 1 y 9 de julio, hacer el pago de cuota de socio 20€ y de reserva de libros 10€ de pago anticipado y tramitarlo por mail facilitando los datos del alumno y el curso: apima.arabi@yahoo.es

apima.arabi@yahoo.es

Extraescolars curs

L'APIMA del nostre col·legi juga un paper molt important, ja que ajuda en moltes coses al bon funcionament de la nostra comunitat educativa fent les següents tasques:

• Ajudar a la gestió de les activitats extraescolars juntament amb el Consell Escolar.

• Venta de llibres i "baby" per EI.

• Promoció d’activitats com són la festa de fi de curs, la participació en la rua de carnestoltes. Darrerament hem estat els primers classificats amb uns treballs espectaculars coordinat juntament amb el claustre de mestres. En totes les edicions hem gaudit molt pares, mares, infants i mestres.

• Ajudar a l'escola en la compra de materials i dotacions del centre, megafonia, jocs lúdics, ordinadors...

• Participar activament en les jornades de portes obertes.

• Participa en el Consell Escolar de centre.

Els fons econòmics de la nostra APIMA repercuteixen molt significativament en la qualitat educativa del nostre centre sent un reforç clau i necessari.

És una APIMA que sempre està disposada a facilitar i col•laborar en totes les iniciatives que siguin positives pels nostres alumnes.

Participa i fes-te soci!

És fonamental.

Contacta amb la teva APIMA.

Benvolguts i benvolgudes, (carta del curs 08-09)

L’escola ens ha convidat a participar en la web, la qual cosa agraïm ja que ens dóna l’oportunitat d’explicar una mica quina és la feina que es fa des de l’Associació de pares i mares del col•legi.

Aquest curs, la nostra associació ha seguit organitzant les activitats extraescolars de l’escola que han estat judo, ball modern, jocs en anglès, psicomotricitat i pintura. Pels adults hem fet classes de batuka i balls llatins. Totes les activitats han tingut èxit i esperam poder seguir oferint aquestes o altres activitats el curs que ve. Sempre hi ha la possibilitat d’incorporar-ne alguna de nova, així que si teniu alguna idea o suggeriment especial, ens el podeu fer arribar per tal d’afegir activitats noves de cara al futur.
Pel que fa al judo, l’APIMA ha participat en la comprat d'un tatami per al gimnàs de l’escola que també s’utilitza a les classes d’EF i ha col•laborat en la I Jornada Judo Divertit que es va celebrar el dia 14 de juny al Poliesportiu de Santa Eulària.

L’associació també ha volgut col•laborat en les festes que organitza el centre. Així, vàrem participar en la festa de Nadal, organitzant la xocolatada i un mercadet solidari amb la recaptació del qual hem pogut ajudar a APNEEF, l’associació de persones amb necessitats educatives especials d’Eivissa i Formentera, que lluita per millorar la qualitat de vida i la integració social de tots els nens i nenes.

Per Carnaval vàrem dissenyar les disfresses de la rua, que enguany vàrem decidir dedicar a la mar, la Mar d’Arabí, amb les quals vàrem guanyar el primer premi de les escoles! Amb els sous del premi hem pogut comprar una sèrie de jocs didàctics per al pati de l’escola.

Com no podia ser d’una altra manera, també vàrem participar en la festa de maig, que va organitzar l’escola per primera vegada durant les festes del poble i que totes les mares i pares vàrem trobar fantàstica, molt ben pensada.

Finalment, aquesta setmana participam en la festa de fi de curs amb l’aportació de dos castells inflables, aquestes atraccions que tant agraden als petits i que a les fires ens buiden les butxaques!

De cara a l’estiu, l’APIMA no s’ en va de vacances i organitza i gestiona el menjador de l’escola d’estiu de Santa Eulària, un servei essencial per als pares i mares d’avui en dia que sovint tenen grans dificultats per conciliar la vida laboral i familiar i que esperam que en un futur assumeixi l’administració pública.

Per últim, no volem acabar sense donar les gràcies a totes les persones que col•laboren amb la nostra associació i, sobretot, a tot l’equip educatiu del centre, un equip de professionals molt compromesos amb la seva feina, a qui volem agrair tot el que fan per l’educació i el benestar dels nostres fills i filles. A tots, moltes gràcies, bon estiu i fins al proper curs!

Site Map